Quote Of The Day

Thursday, June 23, 2011

Pening Lagi Letih

Alhamdulillah syukur sesangat..rentetan entry ini. Ameen..ameen..ameen..terima kasih ya Allah. Rezeki Allah itu ada dimana-mana dan seluas-luasnya. Disebabkan nak ambik offer letter saya jadi camni..letih ya amat ni plus pening kepala..mungkin sbb berpuasa maka saya kurang stamina..ouch x baikknya puasa dijadikan alasan..nauzbillah..walhal umat terdahulu siap berperang lagi >.<

Silap saya sendiri, kurang peka..yerla klau dah jarang merayap & tak biasa dengan jalan maunya tak sesat. Spoil mood betol!! yang jadi mangsa incik soulmate..call kasik tau sesat + merungut = naik darah + nak marah haishhhh sorry yer..saya mtk maaf!!! Kesimpulannya jgn tiru macam saya...hahahha..

Oh ya offer letter tu memerlukan banyak benda nak kena buat..medical checkup la..stampping la..ini la..itu la...Wow!!!! letih jugak tu nak kena settle sumernya.I need a driver pls...he he he anyone wanna be my part time driver?? Apa2 pun rilex dulu sebab saya masih ada masa 1 bulan.Ops surat penangguhan jangan lupa e-mail pada Encik Ariffin!! Worait take a rest jap =) 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers