Quote Of The Day

Sunday, June 26, 2011

New Baby

Jumaat lepas ke PPUM (Pusat Perubatan Uni Malaya)   menjengah officemate yang bersalin 3 hari lepas. Aku and colleagues decide nak p tgk cepat2 before dia balik kg so dalam 12.30 kuar. Rasanya ni first time aku jenguk baby kat hospital..erkkk last klau tak silap time adik bongsu aku, kebiasaannya aku tengok baby kat rumah.Seram weyy tengok senario kat hospital tu..perut ibu-ibu..ada yang memboyot besau..yg kecik comey ..yg jalan slow2 pon ada..berkerusi roda pun ada jugak plus bunyi baby nangis lagik..nyaringgggg

Lama jugak laa lepak kat ward tu..dalam 1 jam setengah jugak..hmm opismate aku ni bersalin anak ke-2.. ceasor  so pasni confirm ceasor la yer sbb yg 1st pon ikut tingkap jugak..but alhamdulillah dah sepasang..yang sulung Umar dan sec ni Umaira..ok layan pic baby

tidooo

nyenyakkk

tembam...saya 3.9KG okeh..jgn terkujat

sebijik sebijon fotostat mak


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers