Quote Of The Day

Friday, June 17, 2011

Interview

Semalam jam 2pm saya attend interview di KL. Mak aiii lama betul tak di-interview saya sangat-sangat kekok dan cam hampeh jer apa yang saya jawab.Hmmm tawakkal jer la..ada rezeki tak kemana. Saya akui cam lack of knowledge hmmmm so sbb tu p interview, for new exposure, new environment and new things. Klau ditakuk lama takut i'm not going anywhere. Interview semalam in a group, 4 of us(masing2 x kenal masing2) 2 males and 2 females.Mak aii sorang budak Exxon Mobile beb tapi pelik nape nak join co tu. Cakap memang dah berasap cam naga n nampaklah knowledgeable tapi hakikatnya wallahu'alam. Mungkin stress, tak tahan or sebab2 lain untuk dia move out from Exxon tu..hanya budak tu ajer yang tau.The rest budak fresh n 1 computer teacher. 

Tak taula mungkin sebab dah lama sangat tak naik train n p interview semalam balik jer rumah aku pening2 lalat + muntah lagi.Aku agak sebab perut masuk angin sbb tak makan tengahari, hanya breakfast semata-mata.Mau tak lemau perut aku..from 12-4pm kat sana wallaweh..lembik beb..lembik..tapi nasib baik dapat layan last episode nora elena..ikutkkan mr soulmate dia suh aku tidur jer..heheh camner nak tidur klau hero aku terpacak depan TV kui3x..oh Aaron kah3x..meroyan meroyan..

Oklah dah mukaddimah ngan blog pagi2 ni..sambung kije apa yang patut dulu..salammmmmm

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers