Quote Of The Day

Sunday, February 13, 2011

Diet Plan/Diet Menu/Diet XTVT

Kembali bersiaran (:

Wat a lazy sunday hahah giler ke apa org lazy monday aku lazy sunday. Tak tau apa nak di xtvt kan hujung minggu ni, as usual gosok bj utk weekdays for kelijer tp belum pon terlaksana lagi kije2 menggosok tu hmmm malasnyer +______________+

Now duk surfing mencari resepi2 dan tips2 yang seswai tuk diet plan.Doakan yerk kenkawan, slow n steady punya diet + sihat tanpa pengambilan suppliment yang men drastik kan pengecutan lemak ni. So far dah rangka beberapa step.
  1. diet plan/diet target kena clear
  2. diet menu
  3. diet xtvt
Untuk diet plan aku tak nak la turun drastik sgt,kan haru la plak.at least untuk 1 bulan pertama ada la penurunan.Dan diet plan ni kenala istiqomah untuk 1 thn ni.Insya Allah.Ya Allah berilah aku kekuatan untuk menjalani diet ni. Niat untuk menjaga kesihatan sbb aku rasa sgt-sgt-sgt-sgt TIDAK SIHAT + mengalami beberapa masalah yg aku agak berkaitan dengan berat badan =(

For diet menu plak, now duk surfing the best recipe yang sihat + murah + cepat disediakan. Dah listkan beberapa menu yang pastinya sup  like sup ayam, sup fucuk, sup ikan, sup sayur, yong tau foo dan macam-macam lagi. Air kena make sure minum sebanyak mungkin. Can take nasik for ur meal but make sure portionnya sedikit sahaja =).Nestum + oat pon dah ada kat rak aku tu ar.Siap kismis lg. Kurma perlu ker?? Bukan apa nak pelbagaikan dalam oat tu nanti.

Talk abt diet xtvt ni plak, aku dah rembat EZY FIR Sauna Box.Uwaaaa RM680 dah selamat aku sedekah kat Nazcon.Br 1x gua bersauna, masya Allah peluh x hengat. So sauna xtvt must be done 3-5 times a week ok. Harap2 gua rajin. Lom pikio losyen tuk bakor lemak lagik nie. Biasa losyen halia yusmira ker yang ok + murah?? Or ada losyen lain yg lebih berkesan??? So guys outhere pls share the info. Saya sgt2 berhargainya. 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers