Quote Of The Day

Friday, February 11, 2011

Lega

Morning & Salam U all,

Almost dekat2 2 weeks jugak blog ni sunyi tanpa ayat kelas ayat aku pepagi ni. Alhamdulillah sangat2 happy setelah bercuti seminggu dan 1 week tu dihabiskan bersama-sama orang yang tersayang.heheh gua balik kg beb jgn pikio laen yo  

Lega betol & sangat2 bersyukur.Alhamdulillah sbb dah dapat apa yang dicari sebelum ni, klik sini untuk keterangan lanjut. Malah dapat yang lebih baik daripada itu dengan harga yang murah (:
so rasa sangat2 berbaloi dohhh

Ini yang berjaya saya goda daripada salesman tu. auwwwwww serious!!! hencem giler chineseman ni. Tak pernah aku jumpa chineseman yang sebegitu gojes hahaha mata boooolatttttt, idung mancongggg, muka sweet ala gula melaker...perghhh mmg cair. Dapat free gift food container daripada hitachi + tap water filter yg ni dah dekat rm150 JIMATNYA dan latest model sket 610-EM dengan harga RM2099 suppose RM2399.Sangat-sangat berbaloi dan puas hati senyum sampai ke telinga ^___________________^. Tinggi daripada aku lagi peti ais ni....haissshh mau panas2 aku pikio nak tdo lam peti ais wahahahha giler ker apa???. Apa yang sangat-sangat PENTING,My Mom like it very-very-very-very much. Peti ais lama siap sedekah kat anak yatim lagi sbb masih elok n tak pernah rosak. 

Misi lain plak insya Allah. 

4 u mom n i knw u dream it b4 right??

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers