Quote Of The Day

Monday, February 14, 2011

RX Lite???

Should I Try This??? 



One of my best buddy pernah kasik aku try minuman ni. Honestly mmg jauh beza rasanya dengan Jusmate5 yang aku pernah telan 1 kotak dulu.horror2 rasa JM5 tu x sangka tekak aku lalu nak telan Tak dinafikan mmg aku lost near 10 kg ngan JM5 tp rasanya buat aku pikio 1000X tuk telan lagik plus dengan harganya yg agak costly. RX Lite ni seyes sedap like cocoa jek so mmg confirm aku boleh terima.

Cuma pk2 balik takut aku x seswai ngan produk ni & takut ada kesan2 sampingan. Kan klau tak menjadi terbang pulus lagik, badan x turun2 n dapat penyakit plak tak ker haru ker tu???? Hmmm excited baca testimonial dan pengalaman yang telah meminumnya.Perlu istikharah ker untuk benda2 camni???? Niat nak jaga kesihatan, bukan nak melaram bila dah susut. 

Info pada RXLite ni bg jaminan boleh turun 3-10 Kg untuk percubaan pertama, klau la boleh turun 10 kg mau 2 kotak jek la aku try hahaha bio betikkk. Tapi aku tak berharap penurunan yang drastik, cuma turun tu PERLU!!!! At least aku boleh dapat balik berat aku dalam 5 thn lepas. Insya Allah. So??????  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers