Quote Of The Day

Monday, November 15, 2010

Aktiviti Masak + Makan Sampai Lebam

Lepas gian memasak sbb dah lama tak masak.Yeaaa cooking is one of my hobby. Ikut peel nenek aku.Nenek aku tukang masak jgn tak tau. Aku plak mtk2lah ada sket air tangan nenek aku ni untuk aku mengasah bakat masakan yg ada.cewaaahhh cam chef plak eh..a'ah chef untuk future family.Nak sajikan makanan sihat+berkhasiat+bersih & yang penting HALAL!!!! Memandangkan byk sayur-sayuran segarrrr dr CH maka aku pon mulakan bersilat berkuda bagai didapur.Yeaaa saya suker conquer dapur bg can mak rehat la beb apa la luuu .Masak-masak n makan..layanzzz pic occay

kimcan goreng campur

fresh skalik ;)

kacang masak lemak putih by mom

nasi lomakkkkkk

sambal kerang

telur mata kerbau/lahabau/selembu/seladang/lembu/kambing

bfast daripada airtangan sendirik yukkkkk




jd kesukaan budak2 kat umah..bkn bdk2 jek mak budak n anak jiran pon mai mtk hahahah

slumber jerr tucing kesayangan ku ini, selambak titun atas dining..haishh sungguh kureng sopan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers