Quote Of The Day

Sunday, November 14, 2010

Cameron Highland Part 2

Yang dijanjikan tadaaaaaaaaaaaaa.....hehehe tu dia borong sakan eh hikhikhik..borong sayur + pokok2 bunga + buah + choc.Bercerita psal choc ni aku nasihatkan korang agar JGN MKN CHOC dalam pic kat bawah nie sbb boleh menyebabkan pening + ketagih klau dimakan time perut kosong. Kesian MR Soulmate, berpinau biji mata dia sbb pekena choc ni byk sgt b4 mkn sandwhich. Aku mkn sket sbb plain choc aku kurenngg sket. Nasib baik tak der apa2 yg terjadi.Syukurr. Risau o kan driver tak leh drive matikkk gua nak drive 0.0


japanese rose yang diborong

sayur-sayuran murah 9 paket rm10 pandai2 la tawar yer ;p
bantal strawberry, impatient flowers, sayur n buah 2 kotak hahahaha penuh beb
Dan apa yg mesti dicuba jika ke CH ialah strawberry cicah chocolate. Make sure yg fresh yer tak nak yg dikotak-katik kan ;p

lmbt sgt mkn dah sejuk beku siap merekah lagik
 Kat CH sah-sah semua org akan snap pic munger-munger so samala dengan aku, w/p aku bkn fanatik bunga tp pic bunga yg nampak cunz aku sebat jek la wat kenangan kataorg ;)















Gitulah kisahnya lawatan sambil belajar ke CH.Insya Allah akan ke sini lagi ;p get ready yer mr soulmate ^_^ & thanks again!!! really appreaciate it.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers