Quote Of The Day

Tuesday, November 16, 2010

Berkungfu Dengan Kuew Tiaw Kungfu

Memenuhi permintaan seorang makhluk Allah dalam rumah ni.Mlm raya Aidil Adha akunya disuruh buat kuew tiaw kungfu dahlah org sebok nak masak dendeng la itu ini la time ni la dia nak mengarah-ngarah plak haishhhhh bikin kalut!!!!! Dah barang semua ada so nak tak nak kenala buat jugak.Siap tunggu kat dapur nak tgk camner cara membuatnya.Tengah-tengah aku buat tu mak aiii cam2 komplain kuar dr mulut sidia..aduhhh tensen2x..tak nak ini la nak itu laa x hitam laa..x pekat laa..sakit otak aku dengan omelan makhluk Allah yg sgt bgs nie..nak jek suatu ari nanti aku doakan dia dpt bini x reti masak br tau langit tinggi rendah haishhh..


 











Tetapi memandangkan aku ni baik budi pekerti hikhikhik 0.o maka aku layan jek la..tak payah pon masak kuew tiaw kungfu ni tp sakit tinger la dgt org bebel2 tak nak masukkan inilah nak masukkan itula..at last habis jugak 1 kuali kuew tiaw kung fu tu aku tgk..apa punya manusia daa..lain kali rasa dulu baru komplain >:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers