Quote Of The Day

Friday, October 22, 2010

Produk Dari Gunung :D

product dr gunung, cuba teka
Hehehe gempak ooo0o0 product ni..imported dr gunung yg tertinggi didonia yang fana ini. Sesi renjatan di salah satu hypermarket terbesar di Malaya ini, sebesar namanya.G.I.A.N.T hehehe besarkan nama hypermarket tu...even paling tecit dan cenonet skali pon tetap B.E.S.A.R

Bukanlah nak menghabiskan note dalam purse ni tetapi keadaan memaksa.Cleanser dah habis plus ada plak jerawat2 manis naik kat muka ku yg tembun ni..adehhh..taklah banyak tp adalah sebijik 2 :p pemanis muka kata org2 tua kite. B4 membeli sesuatu produk tu as usual biasanya aku akan kaji, selidik, wat research, survey poyonyer bagai tentang produk tersbut. Dan setelah aku puas hati hasil kajian yg makan masa 2 minggu maka aku pon rembatlah kat guardian tadik.Nak pulak ada sales dpt la 15% discount for each item.Alhamdulillah jimatttt $$$$$ sesangat. 



Tadaaaa..ni la barangnya

                                                                                                          















Himalaya product


A-N-P Cream ( A-N-P stands for Acne and Pimple) & Neem Face Wash. 

Herbal based. Imported from India & yang penting diluluskan oleh KKM. Insya Allah selamat. Melalui pembacaan saya tentang product review so far ramai yang telah menggunakannya berpuas hati dan recommended. Adalah juga yg kurengggg berkesan, may b kerana jenis kulit muka. Apa2 pon saya decide to try this product. Harap2 sesuai hendaknya ngan kulit muka saya ni. Bukan apa sumtime aku lebih percayakan produk luar sbb dorang ni lebih byk membuat kajian/RnD ke atas sesuatu produk tu. Org kite bak kajian ni agak kurenggg sket, nak2 byk kes local produk yg mempunyai bhn2 kimia berbahaya. The most important things this product chemical free ok. Nanti korang tunggu product review/testimonial dr aku lak ok huhuhuh

Sebelum terlupa.mmg hampir2 lupa pon harga yg ditawarkan kat guardian tadik

A-N-P Cream = RM 22.86 (after 15% discount)
Neem Face Wash = RM 22.86 (after 15% discount)
Grand Total : RM 45.72


1 comments:

MDN on October 25, 2010 at 8:25 PM said...

Tuan Tanah Nak Bg Produk Review:-
A-N-P Cream tu works on me guys..yehaaa so korang try la yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers