Quote Of The Day

Saturday, October 23, 2010

Nilai 3

Salam..

Semua sedia maklum Nilai 3 ni adalah Zon Perdagangan. Boleh rujuk http://www.nilai-3.com/ Bermacam-macam jenis barang ada kat Nilai 3 ni yer ke mcm2 jenis yg pasti karpet n langsir mmg byk giler naik pening nak tgk. Sebelum ni pernahlah jejak nilai 3 ni tp pergi ngan member tu pon aku agak dalam 4 tahun lepas kottt. Tadi around 12pm aku straight ke sana melalui highway KL-Putrajaya -->Bandar Salak Tinggi--> Nilai3 +- 40 minutes ngak la n toll free..dah bosan nak ke KL so alih angin ke N9 plak.

Tujuan utamanya nak carik brg yg mak aku pesan. So dptlah tadik. Amik kesempatan beli gadget untuk jahitan dan beli hadiah yg terlewat untuk besday my mom akhir bln lepas..sorry mak lmbt kasik present..tp janji bagi occay..w/p x seberapa cam dulu2  yg penting INGATAN. Harap2 mak aku suka laa..tp sure mak aku sukernya hehehe :))

Ni antara brg yg mak aku nak.
huh berkilau kilau cam M Daud Kilau hahaha boleh??
Teko besi : style lama betol mak aku ni..seingat aku arwah nenek aku pon biasa guna teko besi ni, make sure stainless steel yer klau tak minum karat la korang. May b mak aku rindu arwah nenek kot, aku pon sama :(
set 6 jadi pilihan, cun tak? manis tak? pandai aku pilihkan? ;p

Dan ini pulak hadiah untuk mak aku. English Tea set ala2 Royal Albert /Vantage kuikuikui. Tapi yang ni murah jek la.RM 31 hahaha tak mampu la nak beli vantage :| yerlaa sedoo kena belanja ikut kemampuankan. Redha jerlaa. Sweet jugak blue rose ni kan?? Aku ni takla meroyan dengan English design ni tapi dah macam jadi trend lately aku pon agak2 mesti mak aku nak jugak. Aku layan jerla. 

Aku suka lagi Corelle atau Modern Design & Classic Design pon ok. Bunga2 ni adehhh selow sket laa..selain bunga ok kot heheh aku bukan alergi bunga tp aku ni takla feminine giler n fanatik ngan bunga. Rasanya tak mati aku klau tak dapat bunga. Cuma aku akui dengan tgk bunga kita akan rasa tenang dan happy. Eh!!! korang !!! pokok bunga aku suka klau nak tanam tapi utk certain2 brg aku rasa bunga punya design boleh tolak tepi.

mug comey2 6 bijik + plate stand/wall rack plate
Kat KK Deco lak aku beli 6 bijik mug comey2 gemok2 n kurus2 murah jek RM 1.90 setiap 1. Dan kat kedai yang sama aku beli English Tea Set tu sempat aku tarik plate stand/wall plate rack. Plan nak letak pinggan yg ada pemandangan/classic design. Kat KK Deco tadik ada tp kurang berkenan. Kat mana nak carik lagik yer??? Klau korang tau let me know okay.


Untuk gadget jahitan lak aku sempat tarik beberapa item
1-Gunting Jahit Kain 10'
2-Jarum Peniti 100 batang
3-Penetas Jahitan 1 batang
4-Pembaris 1 batang ke??? oiyoo lupa lak penjodoh bilangan utk pembaris ni isk3x

Waa pasni aku dah boleh potong kain la hahaha potong jek la dulu..nak jahit mesin yillek hikhikhik boleh ke? lepas potong aku hantar tailor..boleh? Sungguh gembira hari ni w/p balik dr nilai 3 aku pening kepala sebab hujan lebat giler kat sana around 6pm. Kena hujan mau tak pening + letih lagik. Tambah pening note dlm purse aku dah susut :(( poserlaa aku next week nak tunggu gaji ayakkkkk

Sampai jek umah terus mandi, masa tu dah 8.15pm telan UPHAMOL 2 bijik n rehat jap. Alhamdulillah lega dah, nasib baik tak demam. 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers