Quote Of The Day

Friday, October 22, 2010

Letih Bahana Nescafe

panda comey yg letih.tq pakcik google
Saya letih hari ni. Like this cute panda haha pasan cute. Menggigil urat saraf saya. Rasa melayang, weng, bengong pon ada oo0ooo. Namun saya gagahkan jugak diri saya ni. Kerja @t/jawab perlu dilunaskan, cewah cam apa jek kan. Tapi tadi saya masuk office lambat sket around 9am. Maafkan saya bos. Dah mata keras smlm so around 3am baru boleh lelap.
minuman keras mate
Kenapa saya letih? Apa punca, sebab dan musababnya? Gara-gara minuman kat atas tu. Dah bertahun saya tak minum nescafe ni. Ni la bahananya bila smlm selepas training session di salah satu badan kera-jaan, gomen servant ni hidangkan nescafe n tea.Tea pon saya x boleh minum sbb boleh menyebabkan constipation. Nak tak nak saya minum 1/2 cawan nescafe sbb kering tekak lepas mkn kudapan kek-lapis..manis ko0o semanis penulis ni hikhikhik. 

Klau boleh nak jek kuak baring , lentang, kupu2, rama2 kat opis nie. Erkkkk i need a short nap!!!! HELPPPPPPPPPP!!! Maafkanku..kurang productive hari ni!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers