Quote Of The Day

Monday, August 8, 2011

Quick Update

Bunyik apa ntah kat sini macam bunyi mesin jangka hayat kat hospital daaa...everybody busy with their own work and task..haku?? as usual new comer kena baca documentation daaaa hahaha..yer laa kasik faham flow and all the related stuff. So enjoyyyyyy

OH pagi2 tadi dpt call daripada sumone yang nak berhutang..wah3 kejutan betul pagi2 ni..around 9.16am still consider early morning kan..ada anak dah kije..cakap leh tahan 'besau anginnya' ngan haku ni..alih2 aku jugak dicari untuk meminjam...katanya 1 week ajer so tunggu next week tgk apa status..agaknya klau aku nak berhutang dengan dia camner yer? dibagi ke? leh jer aku nak test power tapi malas aku nak test power ngan manusia jenis camni..oh tak dapat pahala aku..sia2 jer kasik hutang sbb consider aku ngumpat kat sini kan..erkkk ampunkan aku tuhan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers