Quote Of The Day

Wednesday, July 13, 2011

Gamat dan Asma

Saya menghidap asma yang tidak serius atau mild. Alhamdulillah so far tak pernah diserang secara kronik dan saya berharap tidak akan diserang sampai bila-bila. Namun pernafasan saya ni agak terganggu-sometimes. Saya ada merujuk kepada doktor dan inform doc yang saya hanya mengamalkan minum madu every morning. 

Tapi doc tu cakap ia bukan rawatan yang tetap and it's hard to find the real honey.Agree doc tapi ia adalah sunnah Nabi Muhammad SAW dan saya yakin setiap sunnah akan ada keberkatan. Insya Allah saya akan mula mengamalkan mengambil Habbatus Sauda sebagai rutin makanan saya kerana ia mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit kecuali MATI-maksud hadis

Saya juga skarang biziiiiiiiiiiiiii membaca berkenaan gamat kerana saya percayai ikhtiar itu sangat-sangat penting dalam usaha menyembuhkan sindrom asma saya ni. Apa yang menarik sepanjang pembacaan saya berkaitan ASMA-ia boleh dikawal!Biar kita yang mengawal asma, bukan asma yang mengawal kita!!! SETUJU 200%. Ikhtiar saya mencari penawar yang halalan toyyiban dan menggunakan sumber-sumber asli.NO MORE SYNTETIC DRUGS atau boleh kata medical punya obat gua tak nak layan okeh!!! No No No!!!!

Dan salah satu option untuk mengurangkan/mengawal asma dengan mencuba GAMAT! Saya terpanggil untuk mencuba dan masih berfikir untuk mencubanya. GAMAT EMAS!!! Info daripada Medic TV dan website gamat e-mas. Affordable dan saya rasa tak rugi mencuba kan?!! Murah sumore selain menyokong bumiputera (-___-) muslim


Ada sesiapa yang sudi berkongsi testimoni bagi yang sudah mencuba gamat emas ini? Jum share. Sharing is caring guys. Untuk saya kurangkan alergi, insya Allah asma dapat dikurangkan kerana asma saya masih pada tahap mild.

2 comments:

Cik Puan Izan❤ on July 13, 2011 at 2:43 PM said...

makan ubat apa2 pun boleh..yang penting kena yakin semuanya sembuh dgn kuasa Allah...kita hanya berikhtiar...^^

MDN on July 14, 2011 at 9:47 AM said...

betol tu izan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers