Quote Of The Day

Tuesday, July 12, 2011

MC

Jumaat lepas dah ada tanda-tanda..huh nebes...hahahha jangan fikir mengarut..tanda-tanda nak jatuh miskin sakit lar..hidung & mata berair tapi ku gagahkan jua ke office. No big deal, sakit itu bukan punca untuk aku malas nak bekerja klau setakat hidung & mata berair. So masih girang bekerja macam biasa.


Sabtu malam makin kronik dan kronik. Dalam kronik-kronik pun badan masih kuat. Tapi Ahad dah flate habis. So monday MC. Banyak giler doc ni bagi ubat. Ada 5 jenis. Nasib baik aku ni gemar telan ubat hahaha psycho giler punya ayat. Tak jadi masalah klau all pills and capsule hahah cam bagus giler jer (*_-) .Rehat at home dan sempat jugak aku menyiapkan packing cookies untuk tester dalam +- 70 pack. 1 pack ada 4 jenis cookies.
Ada choc chips,nestum almond poppy seed, almond ball, honey cornflakes. 

Dah sibuk menge-pack tak sempat nak ambil pic. Jam 2pm ke Lim Kok Wing Uni untuk hantar sample pada my friend. So tunggu jer la camner. Insya Allah ada rezeki dapatlah sambutan. Saya pun hanya nak mengisi waktu lapang hujung minggu daripada melalut mengukur panjang shopping mall better saya stay at home doing my favorite things right? Disamping buat cookies untuk family dan masuk perut sendiri heheheh. 

Tester tu masih ada dalam 10 pack untuk saya serahkan pada my friend next week. And next week gonna be my last working day..yippieeeeeeeeeeeeeeeee cant wait to go home and enjoy my long long leave. Balik kgggggggggggggggggggggg o0o0o0o0 balik kgggggggggggggggg 

2 comments:

Cik Puan Izan❤ on July 12, 2011 at 4:27 PM said...

semoga cepat sembuh...take care yer...

MDN on July 13, 2011 at 8:34 AM said...

thanks izan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers