Quote Of The Day

Friday, April 1, 2011

Dulu vs Kini


Dulu saya sangat-sangat kagum dan berbangga dengan penampilannya
Dulu saya sangat-sangat kagum dan berbangga dengan ceramahnya
Dulu saya sangat-sangat kagum dan berbangga dengan tutur katanya
Dulu saya sangat-sangat kagum dan berbangga dengan penyampaiannya

tapi

Kini saya sangsi akan pemakaiannya
Kini saya sangsi akan ucapannya
Kini saya sangsi akan imejnya
Kini saya sangsi akan serba serbinya

Nilai-nilai la sendiri kerana saya TIADA HAK untuk menghukum manusia, namun ada sekelumit sangsi di dada ini. Saya doakan yang terbaik buat beliau. 






Nota Kaki:
Seharusnya seseorang yang mempunyai ilmu agama yang tinggi, mestilah menyampaikan ilmu ALLAH itu dengan cara TERBAIK agar keyakinan pendengarnya terhadap HUKUM ALLAH makin bertambah dan bukannya menambah kesangsian. Nauzubillahiminzalik


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers