Quote Of The Day

Saturday, March 26, 2011

Mimpi

Ntah camner ptg tadi balik dari office, layan tv and on Lappy sambil-sambil landing terlelap maybe around 7.00pm sampai 9.30pm masya Allah terlepas maghrib.Kelam kabut mandi,solat isya' dan qadar maghrib.

Jarang sesangat rasanya tahun ni 1st time  aku tidur lepas asar. Yang musykil lena plak tu aku tidur, siap mimpi lagi.Mimpi aku pregnant dan budak office cakap besar lagi perut aku tu.Erkkkk tu yang membuatkan aku tersedar.

Selongkar internet jumpa macam-macam jawapan yang tidak diketahui kesahihannya. Aku bukannya nak fikir berat sangat pun sbb kriteria mimpi itu sendiri perlu diambil kira.Macam masa tidur, persediaan sebelum tidur dan mungkin juga fikiran kita sebelum tidur.Yerlaa sebab tadi kat office, colleague aku bercerita psal kandungan dorang 2 org colleague aku yang pregnant so mungkin jugak itu mempengaruhi mimpi aku tadi right?

Ni jawapan yang aku jumpa, walau apa pun tafsirannya aku redha jer sbb semua tu ada hikmah. sejajar dengan firman Allah s.w.t “Sesungguhnya ALLAH menjadi sesuatu itu tidak sia-sia melainkan ada hikmahnya”
 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers