Quote Of The Day

Monday, January 31, 2011

Bateri Kereta

Morning folks!

WOW!!!! o.0 pagi-pagi nak p keja keta x leh start.Panic? No laa..i'm cool bebeh hahah aku dah agak apa yang jadi tapi nak confirmkan keadaan, call Mr Pomen a.k.a Mr soulmate.Yer SAH!!! bateri keta dah KONG @ weak.Sbb radio still boleh dengau cuma enjin tak hidup jer, munyik krikkrikkrik after aku start 2-3 kali T_T.So kenkawan ingat yer..tu salah satu signal bateri keta weak klau munyik cam tikus besau geget besi hahaha

Maunya bateri keta KONG sbb dah genap 3thn 1bln bateri tu duk betapa dalam enjin 'golden frog' aku tu. Alhamdulillah sebab mampu bertahan selama 3 tahun.TQ katak emas ku..muasss cayang betui *,* . Nak tak nak mmg nak kena tukar sbb insya Allah rabu malam nak tolak balik kg yang memakan masa -+6jam klau tak tukau mmg carik nahas kooo, lupa nak bgtau bateri keta ni jenis basah brand Yokohama NS409ZLFT. 

So tak buang masa sms member kat Pero2 tanya brp rege. Dia ckp RM193. Call plak Mr Soulmate, mr pomen aku ckp ON.Apa lagi confirmkan ngan member tu nak tukau, dia charge bateri jek breakdown charge waive waaa bagus btol kawan aku ni, ni la untungnya ada kawan kan kan?? leh la mintak rege murah sket dr rege jual beli 

Ni tengah tunggu dia mai, sbb nanti aku nak guide p umah aku. Pagi tadi mai opis tumpang budak opis. Pat2 laa datang, x sabau ni hah $$$$$/notes dalam purse aku nak kuaq ni, meloncat-loncat x sabau nak masuk peti besi pero2 hahaha..

Nanti aku update lagik..apa yang terjadi..so tungguuuuuuuuuuuu dengan penuh kesabaran yer =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers