Quote Of The Day

Tuesday, December 21, 2010

Sleepless Marathon

Sejak semalam 20 dec 2010 hingga hari ini 21 dec 2010 saya masih di office o.O waw!!! Gara-gara tender KPDNKK saya berkampung disini. Alhamdulillah tender telah berjaya disiapkan dan dihantar jam 12.00 pm, tetapi saya masih di office aku suke stay opis ko ;p Tidak pulak mengantuk powernyer mate & badan ku  ^__^ 

Tawakkal jika ada rezeki menunggu untuk tender KPDNKK tersebut. Dengan nilai kos RM8 juta++ adakah syarikat saya mampu untuk mendapatkannya??? Tunggu & lihat jek la =). Thanks buat semua yang berjayakan tender ini. Good Luck Guys!!!

2 comments:

Mag on December 22, 2010 at 8:58 AM said...

wah!! tender punya pasal.. snggup lepak opis lama lama... hehe... jgn tinggal solat... makan2 pown jgn lupa.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Nikah Gantung selesai masalah Seks bebas
Mari lah ROGOL saya!
Kurang ajar punya orang tua!

MDN on December 22, 2010 at 9:39 AM said...

trimas incik maghrib :)
saya pon follow anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers