Quote Of The Day

Wednesday, December 22, 2010

Cuci Mata

Susulan daripada entry smlm disini, skarang baru saya rasa sleepy hikhikhik ngantuk time kije huh i hate that!! Semalam pon payah saya nak lelapkan mata entah kenapa agaknye Sebagai umpan cuci mata kasi segar sket ;p saya ber'blogwalking@BW'. Hehehe mana saya merayau yek utk menyegarkan mata saya ni hurmmmm...KEDAI EMAS ONLINE yeaaaa i like.Bukan saja hilang mengantuk malah naik BUNTANG bijik mata saya hahaha yerlaa cuci mata dengan intan berlian mn taknya tp INGAT!!! saya bukan MATA 2 DUITAN!!! tawwww.Sepantas kilat mata fresh mcm baru lepas titiskan ubat mata like eyemore, optrex & ainun taharah kuikuikui O.O beso camni ker???

crdt to http://kedaiemasnazman.blogspot.com/   
Suka dengan design cincin kat atas tu, simple & elegan. Harga pon elegan tueeee. Now mahal betul harga emas 916,lebih kurang RM152++/gram.But cincin atas tu bukan emas 916 yer.Take note n enjoice dgn design cincin pilihan saya (- -). 

Note : "mode berangan"----------->> bestnya klau dapat cincin risik@tunang@kawin cam design kat atas tu 

2 comments:

Mimiey.. (^-^) on December 23, 2010 at 7:39 AM said...

slm kenal dr mimiey....

nasyieen.blogspot.com

MDN on December 23, 2010 at 9:19 AM said...

salam kenalan mimiey =)
thanks lawat blog kiter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers