Quote Of The Day

Tuesday, December 14, 2010

Lain dicari lain dibeli

Yang dicari tetikus brand A4Tech  yang dibeli plak tetikus brand Logitech. Tak ke haru namanya. Tak kisahlah brand apa2 pon yang penting skarang mmg aku sesangat memerlukan tetikus ni. Tak mesra alam aku ngan touchpad tuk wat kerja-kerja perkeranian aku ni ar.Nak cari brand A4tech sbb opismate bgtau dia dah guna 4 thn daa..lasak giler..so aku pon berangan la nak carik juga the same brand tp skali tak der daaa...mouse aku b4 this cap ayam jek..mampu bertahan 2 thn jek..ni aku dah rembat yg mahal sket ni harap2 laa bertahan seumur hidup hahahah berangan laaa nak bertahan seumur idup

Cite pasal tetikus ni tak berangan pon nak beli wireless mouse, yg aku nak retractable mouse tp tak byk pilihan tikus kat JJ ni so aku rembat jek la janji selesa ditapak tanganku yg comei ni..hikhikhik pikio2 bagus jugak wireless ni tak laa berserabut ngan wayar2 bagai..almaklumla aku ni kelam kabut sket..so ni kira blog untuk set tarikh pembelian mouse ni la yek..nak tgk brp lama boleh bertahan so today 14 Dec 2010, tunggu brp thn tetikus tak berwayar ni dapat idup. Harap2 lama laaa..idokla membazir RM89.90 pulus aku tadik...erkkkk mouse paling mahal aku rembat sepanjang menggunakan computer gadget2 ni..huishhhh jgnla membazir yer.. 

mouse tanpa ekor...aikk silap tanpa wayar yer :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers