Quote Of The Day

Wednesday, December 15, 2010

3 in 1 package

Actually dah 3 hari aku tak sihat. Siap package lagi. Sakit badan(urat aku tertarik..kat mana tertarik tu x nak la aku citer..a little bit sensitive O) pastu ditambah plak dengan batuk berkahak dan yang paling mencabar minda, gatal kerongkong dengan free hilang suara. Tak ke package namanya tu..seksa o tp aku tetap bersyukur sbb masih boleh dikira sihat dibandingkan dengan hamba Allah yang mempunyai penyakit kronik dan lebih teruk daripada aku skarang.Alhamdulillah.

Yang paling tak tahan gatal kerongkong ni..masya Allah nak jek aku garu tekak aku ni dengan berus@garfu..kikis semua kuman yang duk menepek kat lubang tekak aku ni..dah mcm2 aku telan tuk selesakan tekakku ini..strepsil?Jujubes?Air Suam? Lozenges?Pastille? sumer dah tibai ko0o..bertahan kejap pastu back tu menggatal arghhhh..sabau jek la labu..


Satu lagi yg seksakan hidupku bkn seksi yer sakit urat. Dah siap berurut..alhamdulillah lega tapi tak baik sepenuhnya lagik..bengkak dalaman dah surut tp sakit tu still melekat kat aku..tak leh nak rukuk/tunduk..korang boleh bayangkan tak? aku solat pon sambil duduk dikerusi :( 
Cepatla baik..x sanggup dah ni..skrang baru aku tau apa itu NIKMAT bkn nik aziz bin mat ok .Sesungguhnya semua ni menguji kesabaran & keimanan aku. Masih lagi bersyukur. =)


Bagi yg ada tips berkesan n murah leh la rekemen kat aku ni...

note : ubat batuk sunex cough syrup dr klinik ready kat jln ipoh perghhh mmg power..berketui-ketui kahak yg kuar..erkkk tp bagusla sumer tu kuar..wat toksik badan aku jek klau simpan yerkkk 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers