Quote Of The Day

Saturday, November 19, 2011

Healin Product - Lukano

My sec xtvt after berhimpit-himpit di Clarks, sket jerla sbb dorang control the pengunjung ialah window shopping sebab rasanya lama giler tak cuci mata menikmati keindahan suasana diluar sanaaaa..yerlaa ngadap laptop all the time mana nak sempatnya meriadahkan minda. 

I drove to Giant Kelana Jaya~~cilok2 jln dalam maka sampai ahkak ke sana dan mulakan acara terjah mata. Dah terjatuh hati ke salah satu produk yang so far ahkak percaya dengan kualitinya dan resultnya sebab ia bersandarkan pada research yang dilakukan oleh  YBhg Professor Dato' Dr. Hassan YaakobLocal product 100% made in Malaysia yang ahkak trust!!! A little bit infos about the inventor .

"YBhg Professor Dato' Dr. Hassan Yaakob menubuhkan Healwell Pharmaceuticals Sdn Bhd, seorang penyelidik dari Universiti Malaya yang bertukar menjadi seorang usahawan. Beliau adalah pemegang PhD di dalam Clinical Pharmacology dari Royal College of Surgeons of England, London dan seorang Pakar Gamat yang terkenal di Malaysia. Beliau adalah Pengerusi Eksekutif / Ketua Pegawai Eksekutif kepada Healwell Pharmaceuticals Sdn Bhd."

Back to the product yg ahkak jatuh hati tu...tudiaaaaaaa...ni diaaaa...

Ok what is LUKANO. Ni infos from house of healin

Testimoni :
In 2 days ni ahkak perasan jerawat ahkak yang bengkak2 tu dah surut :)) Alhamdulillah.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers