Quote Of The Day

Wednesday, October 5, 2011

Cabaran Besar

 
Perlu ker saya highlightkan saya ni background system and totally no idea about network? Ada pros and cons nya..may b dalam kepala otak dorang fikir "dah kije blaja jer laa..tak kisahlah u background apa..blaja..kije wat cara kije". So saya tak nak fikir apa dalam kepala dorang, yang saya perlu fikir dari mana dan bagaimana hendak memulakannya. Itu lebih byk cons dan bercas positif.

Berat? Sukar? Susah? Mencabar? Oh itu saya tak nak komen. So far as a layman person saya try grab mana yang saya mampu dulu..fahamkan the architecture, flow, process and so on. After that baru saya akan selami secara details. Ini cabaran besar untuk saya dalam dunia pekerjaan. Like start from ZERO

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers