Quote Of The Day

Tuesday, July 5, 2011

Count Down

Normal dan lumrah untuk orang yang dah meletakkan jawatan..mestinya jangan tipu la just admit jer membilang hari untuk menunggu the last day. Yeaaa yeaa sebab MERDEKA!!! merdeka untuk bergelar penganggur selama 1 week dan lepak2 sambil bermalas-malasan dirumah!! Wow tak sabar!! (-__*)

Cuti tahunan saya berbaki 7 hari so bolehlah saya balik kampung...home town adalah tempat paling indah dalam hidup kerana disanalah semua ahli keluarga berkumpul..sanak saudara berjumpa selain melepaskan rindu serta mengimbau kenangan-kenangan indah bersama-sama teman. Kampung saya nun jauh di pantai timur I Like My Kampung Very Much walaupun ada molot2 bisa memberikan kenyataan berikut "apalah yang ada kat kampung ko tu..mati kutu aku klau duk sana" yer mungkin bagi orang asing tiada yang istimewa tapi bagi saya inilah tempat saya membesar dan mengenal dunia..tenang lagi aman berbanding KL ni walaupun penuh dengan pelbagai pilihan..sebut saja pasti apa yang dihajati akan dijumpai..tetapi kedamaian hati dan perasaan tidak mampu dibeli dengan pilihan-pilihan indah di KL ini...

Banyak betol aktivit dalam kepala ni bila difikir-fikirkan..nak masak..nak piknik..nak jalan2..nak ngemas rumah..sumer nak la..heheeh tunggu dan lihat jer laa..

google pix

2 comments:

Cik Puan Izan❤ on July 5, 2011 at 3:03 PM said...

org timur juga rupanya...best kan balik kampung...apa yg ada kat kg tiada kat bandar...betul tak? hanya kita jer tau bertapa bestnya kampung kita...

MDN on July 5, 2011 at 4:58 PM said...

right izan...kampung mmg best habis..terbaikkkkkkkkkkkkk..even kg baru di kl pon terbaekkk ngan pilihan makanannya hahahhahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers