Quote Of The Day

Tuesday, May 31, 2011

Bilik Baru

Oh secara rasminya salah sorang budak umah ni dah move out. So pagi tadi aku masuk office lambat sket sebab bersihkan bilik,susun barang dan kemas mana yang patut.10AM baru gerak ke office.Fuh! Lega. Dapatlah budak baru kemas2 barang dia dah masuk bilik lama aku.Betapa baikknya aku   =D siap bersihkan bilik tu lagi, tidaklah aku tinggal bilik tu berhabuk! O-O .Klau nak benda baik kena buat baik kan..so itulah yang aku lakukan. 

Trend skarang, JARANG sesangatla klau seseorang tu tinggalkan sesuatu dia bersihkan or tinggalkan dalam keadaan elok.Agaknya terasa rugi kot wat camtu. Ni lah peribadi seseorang klau nak nilai. Pastu klau dapat sesuatu yang berhabuk, kotor, rosak mula la muka masam sambil mulut menyumpah cakap itu ini..walhal diri sendiri pun tak buat. So what do u expect? Nak dapat benda elok buat benda elok la jugak bai...heheh panjang plak aku mengomel.

Apa-apa pun aku bukanla nak ungkit ke apa..bagi aku senaman pagi-pagi jer tu (*____*) 

2 comments:

Cik Puan Izan❤ on June 1, 2011 at 10:39 AM said...

bagusnya...baik betul...untung saper dpt bilik tuh...^^

MDN on June 1, 2011 at 10:42 AM said...

alah izan bukan payah pon..sapu jek bilik kosong tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers