Quote Of The Day

Monday, May 30, 2011

3 Mimpi

Mimpi ni baru kuar oven..masih panas dan  jelas. Ada 3 mimpi. Dasyat! 3 dalam 1.Mimpi pertama aku gaduh ngan mak aku, siap campak-campak pinggan dan tarik muka masam sebab tak puas hati. Mimpi kedua plak aku preggy, nak gi check up n amik darah kat klinik. Dan the last mimpi gusi berdarah. Sebaik tersedar masuk waktu subuh bila aku dengar azan berkumandang. Masya Allah. Aku yakin mimpi ini ada maksud dan tafsirannya tersendiri. Kenapa aku berani berkata begitu? sebab malamnya sebelum tidur aku baca doa tdo lagi serta ayat qursi.

Menurut tanyalah ustaz yg aku tonton seminggu yg lepas salah satu cara untuk mendapatkan mimpi yg baik adalah dengan membaca ayat2 quran sebelum tdur.So tanpa keraguan menusabah or munasrawak aku yakin semua ini mempunyai maksud tersurat dan tersirat.Sampai jer office terus surf cari maksud klau2 jumpa. Yg gaduh tu klau tak silap hubungan dengan org yg kita gaduh akan lebih baik dan akrab.Harap2nya. Ameen klau betol. Pregnant plak kebiasaannya rezeki dan psal gusi berdarah tu tak jumpa yang sesuai.Klau berdarah adalah.Hmmm..apa2 pon malas nak pk sangat..klau yg baik aku terima dengan hati yg lapang dan klau sebaliknya aku tetap redha dengan kententuanNYA.

2 comments:

Cik Puan Izan❤ on May 30, 2011 at 9:35 AM said...

anggaplah semua tu mainan tidur.. alaa macam tgk wayang...hehehh

MDN on May 30, 2011 at 3:35 PM said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers