Quote Of The Day

Thursday, April 7, 2011

Laksam



Dinner melampau ni ari. Laksam + Air Kelapa. Masya Allah kenyang giler, ketat perut! ker perut aku kecik hahahah perasan! .Best laksam ni, so far ni la laksam paling best yg aku jumpa kat area sini. RM2.50 1 bungkus punyala tamak 2 bungkus aku blasah!! patutla ketat perut O,o .Bercerita psal laksam ni, teringat kat arwah nenek aku. Al-Fatihah untuk nendaku tercinta. 

Nota Kaki:-
Baru ada selera nak mkn selepas seharian kurang selera gara-gara hati gundah gulana lalalalala o0o000 lalala o0o0o *___^ kenyang perut suka ati 

2 comments:

Cik Puan Izan❤ on April 7, 2011 at 7:14 PM said...

woww...bestnya laksam...dah lama tak mkn laksam...tak silap mata saya tu air kelapa kan...bestnyaaa...telan air liur jelah saya kat sini....jelesnyaaa....

MDN on April 7, 2011 at 8:14 PM said...

hi izan :)
yup laksam..beh wo0o0 kuah pekat..kuah sedap sbb ikan banyak..jgn jeles dah lesap lam peyot @,@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers