Quote Of The Day

Friday, April 8, 2011

KRR and Fabulous Mom

Lunch meal isi perut dengan KRR (Kenny Roger Roaster)! Sendat! Kuar office 1.30pm balik 4.30pm Ops!! Sorry bos terlajak ~__~ mau tak terlajak, sempat shopping lagik. Sales! Bos, so sebab tu la lewat sket masuk, TERShopping tadi yang malangnya bukan barang tuan punya badan. 

Back to KRR, lama betul tak makan meal kat sini, tadi colleague ajak so sebat jek laa. Sebelum tu teman ibu mengandung shopping barang baby kat Fabulous Mom. Mak aiiii cuci mata tengok barang baby naik seh plak aiii, menguit hati genitku ini ^__^ rasa cam nak ada baby la plak.O,O saya belum kawin camner nak ada baby loo0o0 

Ya sangat-sangat comel dan cute giler! Semua barang dan harganya pun 'comel' juga hikhikhik mostly pinkish + blueish saja. Yup for baby girl it's suitable with pink color and blue definitely for boy. Tu fakta yer mengikut kajian pakar ok. Macam-macam ada dari clothes, baby coat, playing items, stroller dah macam-macam lagik lar..untuk mak pon ada cuma untuk bapak jek aku tak berapa nak nampak hahahaha. For mum ada maternity clothes and bra. Sales jugak sebab tu mata kawan aku tu naik juling jap O...O bershopping kat sana. 

Colleague aku tu shopping barang baby dia yang bakal melihat dunia by Jun ni Insya Allah. Baby gal klau diikutkan jangkaan doc based on scanning result. Sure seronot and excited sbb dia dah ada baby boy. Aku? Aku shopping 1 dress and 1 t-shirt jer laa.







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers