Quote Of The Day

Saturday, April 23, 2011

Baju Raya @ Mines

Salam semua...

Sabtu  23 April 2011 jam 2.48am. Mata masih belum mengantuk, dah puas baring ,pusing-pusing, terlentang dan terkuak bagai namun mata ini masih segar..tadi layan TV sambil me-laundry kain baju 1 bakul besar. Insya Allah esok ke self-service laundry untuk keringkan kain baju yang dibasuh tadi. Banyak sesangat sebab selain cuci pakaian kerja ditambah dengan sarung tilam serta bantal dan juga selimut. Tudung-tudung yang bersidaian juga dicuci. 1 bakul besar sarat. 1 comforter juga. Bayangkan.

Sementara itu layan TV yang dipasang tanpa menonton sebab membalut 3 kotak. 1 kotak besar dan 2 kotak kecil.Recycle kotak dan muatkan barang-barang craft dan keperluan lain. Agak penat tapi enjoy ~,~. Wrapper tu saya beli di kedai RM2 dengan harga RM4 untuk 6 keping. Ya sangat-sangat murah. Nasib baik tak beli sewaktu berjalan kat Mines tadi. Jimat $$$

Di Mines tujuan asalnya masih mencari barang kiriman, tetapi sebaliknya pulak yang dibeli gara-gara tak jumpa barang yang dicari.Tension mencari barang orang, shopping barang sendiri ^_^.Hanya berjaya membeli 4 pasang kain pasang. Hehe sikit jer tu. 2 pasang untuk tuan punya badan dan 1 pasang untuk mak serta 1 pasang untuk adik.Insya Allah balik cuti Labour Day ini akan saya serahkan pada tailor saya sebab dia sudi untuk terima tempahan untuk baju raya yang akan kita rai akhir August 2011. Insya Allah jika masih panjang umur.So berkenaan kain tu biarlah saya rahsiakan dulu. Kan nanti dah tak surprise daaaa bila tayang kat sini *___^

Kain pasang tu saya beli di Tewah. Materialnya lembut dan selesa pada saya. Harap-harap sesuai dengan warna kulit yang agak sawo matang ni. Fikir nak buat baju kurung riau/pahang jer. Fesyen lelain kurang berkenan plak selain baju kurung pesak. Normally itu jer la fesyen baju saya. Heheh penuh kemelayuan gitu. 

Hmm tak tau nak bebel apa lagi..now tv masih on dengan citer Indon tadi dan skrang Na-o-me. Ulang tayang citer sama jer la pepagi buta ni. Oklah saya merayap kat alam maya sementara mata masih belum mengantuk.Thanks for reading this entry.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers