Quote Of The Day

Sunday, March 20, 2011

Kitchen Queen

"Kitchen Queen" Branded & bagus sangat ker brand ni? Aku try surf kat tenet tapi tak jumpa info yang lengkap. Hmmm bukan apa bebaru ni kena 'tangkap' ngan salah sorang salesman dari Kitchen Queen ni..perangkap pertama dorang offer baik punya "biodegradable bag for free". Actually dah banyak kali kena 'usha' ngan kitchen queen ni tapi aku tak layan sangat, ntah camni kali ni tak lepas plak..

Mula-mula isi survey form jer, pastu mulala dorang bukak langkah nak promote barang n free voucher. Dah atas nama free & no obligation so aku try laa..tup3x bukak voucher tu dapat "induction stove" hah aku dah agak dah ni sumer kes nak tipu..tp aku cool jek sbb aku tak berminat pon..yang best ada 2-3 orang sales person ni wat muka terkejut dapat free induction, sbb kata dorang based on voucher2 b4 this, dapat massager jer & thanks wording. Huh aku rasa ni sumer pakat2 nak perangkap pembeli nak suh angkut barang dorang.>:|

Aku dengar jer kata-kata gorengan dorang ni sbb aku nak tgk jugak taktik penjual kurang maruah nie, last2 aku ckp aku tak berminat!!! hah dorang wat muka frust and terus aku blah.Eeee tolongla tak kuasa aku nak jerat diri aku sendiri ngan barang yang ntah apa2. Sbb aku ni klau nak membeli mesti aku survey dulu, selidik pros n cons, compare the best among the best and baru decide beli.So kepada civilian kat luar tu hati-hati dengan taktik penjual jenis camni, kebiasaannya adalah umpan ngan "FREE !@#$%^&* "yer, jangan mudah tertipu dan terpedaya!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers