Quote Of The Day

Sunday, February 27, 2011

Saman

Alhamdulillah semua saman dan settle. Aku ni bukanlah pengumpul saman so hanya ada 3 saman sahaja. 1 dah settle sebelum ni dan pagi semalam p bayor lagi 2 saman. Habisla dalam RM140. HUH!! Byk tu aku sedekah kat PDRM klau tak sure boleh shoppinggggggggggggggg. 

Tuk bukti PDRM kena tengok resit pembayaran aku ni tadi. Bayar kat pejabat pos alamanda, idok la ramai sgt org. Q dalam 100 org jer tu pon sempat aku meronda-ronda coci mata dalam Parkson. Klau nak compare ngan IPD Putrajaya aku kena Q 1000 orang!!! Korang mampu???

Ok pasni kena beringat klau tak jenuhla nak membayar sbb kompound kadar baru akan bermula 1 Mac 2011. Kopak klau duit duk membayor saman jerk..so carefull occay


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers