Quote Of The Day

Tuesday, November 30, 2010

Tak Tahan Menahan

Hahah tajuk tak leh blah yek *_____*  mmg tak tahan sgt2 dah..rashes ni bikin gua mianggggggg beb..bkn miang nak berlaki ko0o miang gatal kulit daaaaaa..so after tender briefing kat KPDNKK gue layparks kat klinik kesihatan putrajaya kat presint 9 japs..budak opis temankan..thanks cda (',')

Ramai ngak manusia yg sakit mai klinik kesihatan sini.Tapi Alhamdulillah tak la lama menunggu, lebih kurang 1 jam jek hahahaha..kira ok la tu kan..biasa more than 1 hour O. Time nak jumpa doc tak plak rashes menonjolkan dirinyer..aseyyy malu2 tucing plak..tp sib baik gak, klau tak menggelupur den..malu eh :">

Doc kasik ubat sapu n ubat mkn jek serta 1 ubat sapu utk sakit urat. Yg peliknya nape tak kena bayar ek? Gua bkn staff gomen..hmmm b4 this pernah la mai klinik ni tp kena RM1, at that time mintak MC lani ni amek obat jek..ker sbb MC tu kena bayar RM1? Pelik lak aku. Apapon mmg sah aku alergi ubat. Tak pasti ubat yg mn satu sbb b4 this aku amik ubat kat klinik bawah opis ni jek. Ada 2 jenis ubat 1) Paracetamol 50mg 2)Ubat pening x sure nama scientificnya nanti aku cek 3)Muscle rilex so mungkin antara 2 ubat no 2 & 3 tu penyebab rashes ni.Based on doc ubat tu menyebabkan dehydration so kuarlaa ruam2.Kebetulan plak aku kureng minum ayaq kosong seminggu ni..now tgh recover nak telan plain water byk2 sket 

So ni ubatnyer yer kenkawan sumer..3 jenis. 2 ubat sapu dah try n ubat mkn x mkn lagi sbb ubat ni menyebabkan drowsiness, klau telan time opis hour sure aku ZZzzzzzZZZzzzzZZZZ sabar yer..tunggu mlm br wa pulun.Harap2 sumernya occay..insya Allah


ubat free imported from putrajaya :)











0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers