Quote Of The Day

Tuesday, November 30, 2010

Saya Minat Dia!!!!

Skali korang dengar nak2 penduduk trg  sure akan jatuh chenta kali pertama punya kat dia nie..hehehe. Saya salah seorang peminat tegar dia. Kali pertama saya dengar bila seorang x-officemate memperdengarkan syarahan beliau. Pah tu dah jatuh chenta dengan ilmu yang disampaikan. Naik seh dengan ceramah beliau maka saya pon mulala carik2 cd beliau yg boleh dikatakan murah berbanding dengan ilmu mahal yg terkandung dalam cd tersebut.Oh hampir terlupa, terima kasih buat x-officemate saya tu, wany. Tak tau dah apa cite dia skarang, last yg saya tau dia dah kawen and kije peg komputer kat sek.

Ok berbalik pada individu istimewa tersebut, ilmu2 yg disampaikan membuka mata dah hati saya untuk lebih dekat dengan Ya Rabbi. Masya Allah jahilnya saya bila difikir-fikirkan betapa byknya ilmu yang masih dangkal dalam kotak minda saya nie.Saya doakan beliau senantiasa dalam rahmat Allah dan diberkati dunia akhirat. Terima Kasih Ustaz Azhar Idrus. 

Credit to http://www.ustazazhar.com/v1/ 

note: tiada unsur2 politik kenapa saya meminati beliau.harap maklum 
















2 comments:

Syafiq on March 26, 2011 at 5:14 PM said...

dia mmg bez!! tak bosan bile dengar ceramah dia dengan loghat yang dia guna =)


www.duniakiesya.blogspot.com

MDN on March 26, 2011 at 8:22 PM said...

semestinya kiesya, mlm ni ustazbagi kuliah kay klang..saya x p ler jauh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers