Quote Of The Day

Sunday, November 28, 2010

Liat

Arghhhh masih ditilam empuk seh hahaha jgn marah..ni ari jek la nak bermalas-malasan sampai nak mkn pon malas, nak kuar lg malas tp nanti aku kuar gak tunggu jek la klau x cayer ^_^. Bergayut ngan mr soulmate jap tadi..as usual cam biasa everyday mesti call punya, yerlaa PJJ so telefon tu jek pengikat hubungan. Mr soulmate kije..rajin betol mr soulmate aku ni kije..klau sehari 24jam mau dia kije 18jam sehari, dah faham sgt mmg workaholic hehehe kuat minum horlick gamaknya kehkehkeh

Tingin nak mkn nasi mamak kat warta bangi, hmmm lapo ni erkkkk..well tgk jek laa camner klau aku rajin drive aku zasssssssss ke bangi..kat serdang ada MAHA weeee sonot gak klau coci2 mate tgk apa yg patut jgn purse aku kena coci dah laaa .Rashes still ada lg ni..tak nak menda alah ni meninggalkan aku..apalaaa gamaknya dia berkenan sgt kat kulit ku ini agaknya...huh!!! aku prasan lately aku kurang sket minum air, so bila badan kurang air suhu badan meningkat so rashes ni bertapakla..smlm minum air kelapa fresh biasa2 jek..nak kena minum brp bijik agaknyer yer br suhu bada aku ni nak turn to sejuk..takkan sampai 1 tandan hahahaha mau kembong..apa punya aku melalut daaaa...

Tadik blogwalking merata-rata huhuhuhu i like blogwalking  sonot2, cuci mata, + ilmu sempat jugak aku pk2 nak biz online tp not now laa...may b thn2 akan dtg..biz scope pon lom decide cuma keinginan nak berbiz tu ada..yerlaa dunia internet ni luas..tanpa sempadan..walaupon banyak pilihan tp rezeki masing2 & Allah yang menentukan..am i right? moga2 Allah makburi niat baik aku nie ameenn ('_') ok chow dlu...nanti sambung balik yer..muasssssssssssssss tuk yg sudi baca ahaks

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers