Quote Of The Day

Wednesday, October 20, 2010

Dah ada follower-Thanks

fabric starch from kiwi
Ok b4 mengomel dengan tajuk blog ni..ni ar nak tayang fabric starch yg sempat gua rembat dekat itu Giant Kinrara pas balik opis.heheh nak tau apa kegunaanya? korang beli n baca sendirik kui3x..statement kijam@kejam bak kata nabil..LU BELI LA SENDIRIKKKK..kasar ek..ops sowiiii

Back to our tajuk blog hari nie "Dah ada follower-Thanks". jenguk2 kat right side menu bar dah ada followers..waaa yg best tu CMG..glamer tuuuuuuuuuuuu..thankz cik mat sudi jenguk2 blog saya..saya sokmo0o0o0 intai2@intip2 cik mat punya blog..ari2 la katakan..silent reader jek laa...segan nak menyampuk..rasa tecittttttttttttttttt sgt nak bg komen or else...tp gua bkn kategori katik ok...haha 1 more dr En Ahmad Tajudin..tp the biggest thanks saya nak pos kan ke blogger nie klik sendirik k sbb tghari td saya respond ke blog beliau utk raise up my blog rating..bkn apa2 pon..saja for fun..tukau2 ilmu kate org melake 

Saya seronok hari nie...harap2 kita semua dapat manfaat n memberi manfaat.Insya Allah..terima kasih daun keladi untuk followers terawal..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers