Quote Of The Day

Sunday, October 31, 2010

Body Odor

Salam semua..

Moh bkn ministry of health  rapat2 nak share sumthing yg menarik, yakni Body Odor. Mosti bkn jugak ministry of science,technology & inivation semua dah tau kan apa itu body odor right? tak per kiter rewind utk menunjukkan yg kita ni caring.Yaaa sharing is caring w/p sharing the same thing  :)

Ok semua manusia kat donia yg fana ni ada bau badan masing2kan..busukkk ke mashham ke happppak ke wangiiii ke kepammmm ke tu adalah nature manusia. Bayangkan setiap org mempunyai bau badan yg tersendiri dan unik o0o means bau tersendirik laa. So bila pk2 balik waaaaa berbilion-bilion lemon  jenis bau yg ada based on human population kann?? huhuhuhuhu 

Ni menurut incik wiki tentang apa itu body odor. in proper means a.k.a istilah yg tepat mengikut laras bahasa cam laras senapang lak ;p 

Body odor or body odour, sometimes colloquially abbreviated as B.O., is the smell of bacteria growing on the body. The bacteria multiply rapidly in the presence of sweat, but sweat itself is almost completely odorless to humans.

The condition can be known medically as bromhidrosis, apocrine bromhidrosis, bromidrosis, osmidrosis, ozochrotia, fetid sweat, body smell or malodorous sweating

 
Untuk itu, berdasarkan kajian aku dah lama aku kaji tau ngeh ngeh ngeh leh kaji pengkaji aku ni maka satu produk yang baik untuk kesihatan ketiak :)) telah aku ragut kat guardian tadi.Walaupon alah membeli menang memakai sbb rabak ngak la poket untuk beli brg yg hanya 25ml dengan harga RM55.90  tp aku yakinnnnnnnnnnnnnn produk ini sgttttttt bagus untuk dicoba.harap2 bkn cobaan daaa. Apakah produk itu? nampak cam menarik bukannn..yaa mmg menarik tertarik ko mmg da bom!!! tu diaaa PERSPIREX

perati betui2 seswai tuk mereka yg kuat berpeluh. bkn semua tempat ada jual produk ni ok
Penggunaan antiperspirant ini sgt menjimatkan. Korang baca ni ok.
How PERSPIREX works!
rujukan http://www.perspirex.com/
Kat http://www.perspirex.com ada FAQ about this mabeles product 
credit to http://www.perspirex.com
Sungguh menjimatkan bukan? ikut penerangan kat kotak ni tahan 3bln ++ so korang tunggu la yer sekurang-kurangnya 3 bln lagi aku bg feedback benda ni habis ke lom huahuahuahua jgn less than 3 months sudaaa..kopak hakuuu 

ok kenkawan harap2 info ni membantu dan memberi manfaat.Moga-moga produk dr denmark ni yg terbaik antara yg terbaik dan selamat untuk kulit ketiak anda

Nite br jam 9.40pm aku dah nak tdo ke?? hahha ekcelli excited nak try obat ketiak tuuuuuuuu wakakakakka

6 comments:

MDN on November 8, 2010 at 12:21 AM said...

so far 1x seminggu tuan tanah touch-up perspirex.waaa klau cengginih mau 2x setahun jek aku beli brg nie muahahaha...

yie said...

aku beli rm 47 jek.. kat farmasi :p

MDN on December 21, 2010 at 2:21 PM said...

farmasi mn tu...uwaaa jeles...tlg beli bole???

MDN on March 22, 2011 at 5:08 PM said...

saya mau update stok body odor saya masih ada lagik sejak beli...waaa jimat giler..agak2 mau 1/2 thn lagi aku beli ;D yeaaaa sangat2 suka..ke.ti.ak pon kering...wangiiiii hahaha..really2 recommended

aina lee on February 1, 2012 at 8:10 PM said...

beli kat mana ? kenapa kat guardian kat perak takde ??adoii ! pelik betoi lah

MDN on February 3, 2012 at 10:50 AM said...

try tanya salesgirl tu..rasanya guardian kecik2 mmg susah nak jumpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Followers